Якщо у вашому автомобілі потіють фари, це спричиняє значні незручності. Що ж потрібно робити у цьому випадку?

Запотівання освітлювальної техніки

Ця проблема може торкнутися будь-якої машини, будь-якої моделі, марки та року випуску. Особливо помітне запітніння оптики зсередини в дощ чи сиру погоду – тобто тоді, коли довкола і так видимість погіршена.

Їздити із запітнілими фарами небезпечно:

  • Оптика дає не 100% висвітлення. Ситуація аналогічна із брудною фарою. Особливо це актуально у темний час чи негоду.
  • Якщо потіють фари – окислюються металеві деталі, псується “начинка” фари.
  • Можуть перегоріти лампи або запобіжники через коротке замикання.

Якщо неприємність наздожене у поїздці, це може мати фатальні наслідки. Фахівці автошколи Авто-Дор рекомендують: якщо помітили, що освітлювальний пристрій наповнюється вологою (навіть небагато), треба одразу спробувати це виправити.

Чому пітніють фари

За певних умов легкий конденсат усередині пристрою – нормальне, природне явище. В’їзд із включеними фарами у сире та тепле приміщення майже напевно може призвести до того, що пітніють фари. Але, якщо запітніння помічається і в інших випадках, а також – якщо воно досить сильне, треба шукати причини. Якщо розібратися, чому це відбувається, можна швидше виправити:

  1. Неправильне, неякісне складання фари. Якщо є зазори, нещільне прилягання деталей, то потрапляє всередину волога (бруд) і призводить до запотівання. Це найчастіше можна побачити, коли нова фара потіє.
  2. Ушкодження. Навіть легкі, практично непомітні удари вже можуть пошкодити щось у конструкції, утворюючи зазори.
  3. Порушення герметичності фари. Якщо оптика раптово почала потіти, значить, сталося щось, що розгерметизував пристрій.
  4. Поломки. Найчастіше ламається гідрокоректор – пристрій, що регулює напрямок світла (коли водій керує ним із салону). Він працює на гідравліці, а значить, вода може протікати усередину фари.

Порада: Перед тим як заїхати на мийку, вимкніть заздалегідь освітлювальні пристрої і дайте їм охолонути хвилин п’ять.

Як усунути

Покрокова інструкція по боротьбі із проблемою:

  1. Забрати вологу. Можна просто відкрити кришки на оптиці та увімкнути ближнє світло (наприклад, у гаражі).
  2. Можна використовувати просушування феном. Головне – не перестаратися та не розплавити матеріал.
  3. Якщо є тріщини або глибокі подряпини, можна покрити їх герметиком. Також це не зашкодить зробити «про всяк випадок», навіть якщо не помітили сколів.
  4. Якщо пошкоджено шов чи стик, треба зняти старий герметик і наново.
  5. Перевіряємо як прилягає лампочка: на всіх лампах має бути прокладка, якщо її немає, треба виправити це.

Якщо потіють фари, то ремонтувати доведеться у таких випадках:

  1. Якщо є тріщини – краще поміняти скло. Але є й бюджетний варіант для дрібних тріщин – наклеїти плівку.
  2. Якщо не працює або пошкоджено гідрокоректор.

Якщо хочете перевірити цілісність фари – можна її зняти та частково помістити у воду. По бульбашках повітря точно визначається зазор. Однак повністю опускати у воду фару не рекомендується. Після просихання треба обробити її герметиком, а після його застигання – занурити у воду знову.

Отже, знаючи, чому фари потіють і наскільки це серйозно, варто періодично перевіряти оптику на цілісність, а помітивши краплі вологи всередині – виправляти це, не відкладаючи.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *