Стан лобового скла в холодну пору року залишає бажати кращого, особливо якщо машина стоїть на відкритій стоянці. Багато водіїв взимку змушені щоранку перевіряти, чи не примерзли щітки. Здається, двірники із підігрівом – це вирішення всіх проблем. Але чи це правда?

Двірники взимку

Всім доводилося віддирати примерзлі склоочисники, чути, як гидко скрипить підмерзла і затверділа гумка, і як двірник скаче лобовим склом, замість того, щоб рівномірно його очищати.

Частина водіїв вже виробила для себе процедуру поводження зі своїми двірниками. Це, наприклад, встановлення спеціальних варіантів у чохлі або підняття щіток на ніч, щоб не примерзали.
Може все ж таки встановити двірники, що обігріваються?

Що таке двірники з підігрівом?

Це звичайні стандартні склоочисники, які мають нагрівальний елемент. Цей елемент прогріває сам двірник, також гумку, яка очищає скло. Очищувачі підключаються до електромережі авто, спрацьовують від натискання кнопки.

Ці пристрої можуть бути кілька видів:

  1. Простіше, які підключаються до прикурювача.
  2. Підключаються до системи автомобіля, із встановленням кнопки для водія.
  3. З керуючим блоком, фірмові. Тут водієві можна вибирати режим прогрівання, а сам двірник часто оснащений датчиком температури.

Плюси:

  • Гнучка безкаркасна конструкція дуже зручна для зимового періоду.
  • Можна використовувати у будь-яких умовах.
  • Гумка не твердне.
  • Тривалий термін служби.
  • Сніг не налипає на саму щітку у снігопад.

Мінуси:

  • Іноді важко підключити.
  • Висока вартість, двірники з підігрівом коштують у два рази дорожче.
  • Не справляються з льодом і крижаною (сніговою) кіркою.
  • Погано працюють на високих швидкостях.

Однак треба мати на увазі, що будь-які варіанти нагрівання скла ззовні не можна застосовувати за дуже низьких (мінус 15) температур. Якщо за бортом нижче 10, скло спершу треба обігріти стандартним способом.

Встановлення та підключення

Покупні варіанти “теплих” щіток іноді складно встановити навіть у салоні, а якщо підключати самостійно, можна втратити гарантію на нову машину. Хоча виробники таких склоочисників вказують на легкість монтажу, якщо дотримуватися інструкції.

Деякі автолюбителі збирають подібні пристрої самостійно, використовуючи звичайні двірники і ніхромову нитку.

Фахівці автошколи Авто-Дор не радять автолюбителям своїми руками намагатися підключати двірники з підігрівом в електричну мережу авто. Це не безпечно.

Ефективність «теплих» двірників

Двірники з підігрівом можна використовувати:

  • При невеликому снігу.
  • Коли на склі легка скоринка льоду.
  • Якщо треба їхати у снігопад.

Такий підігрів практичніший не для скла, а для самого двірника. На щітці не накопичується сніг, гумку легко очистити. Інші функції не надто потрібні, оскільки з очищенням вітрового впорається обігрів скла, а також омивачі з «незамерзайкою». При цьому якщо ще врахувати, що такі склоочисники складно підключати, і коштують вони дорожче – питання, наскільки вони потрібні, досить спірне.

Втім, у регіонах, де зими снігові та тривалі, можливо, такі пристрої будуть дуже корисними.

Отже, двірники з підігрівом – цікавий автодевайс, але не дуже практичний. Адже така щітка вимагає монтажу/демонтажу, підключається до електромережі авто, при цьому дає середній корисний ефект. Набагато зручніше і дешевше придбати зимові щітки (у спецчохлі), частіше їх чистити, замінювати в міру приходу в непридатність.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *