Ще зовсім недавно, якихось півроку тому, про можливість масового випуску електрокарів точилися суперечки. Але спочатку презентація в березні цього року Моделі 3 від компанії Тесла, і ось, вже відбулася презентація нового Chevrolet Bolt від GMC, а за ним і оновленого Нісан Ліаф. Хоча всі три автомобілі претендують на ту саму нішу на ринку, вони дуже сильно відрізняються. Хто ж у перспективі стане лідером масового виробництва електрокарів у 2017 році?

Тесла Модель 3

Перший ранній анонс, перша виставка на публіці і … найпізніший старт у продажах. Втім, як уже згадувалося раніше, це не збентежило публіку і передзамовлення незабаром досягнуть максимальної позначки півмільйона. Ціна у 35 тисяч доларів США плюс якість та стиль від Тесли – не залишила публіку байдужою. Така ціна вважалася неймовірно низькою для електрокара, і якщо дивитися глибше, обумовлена вона ще недобудованою фабрикою з виробництва батарей, найдорожче елемента електрокара. Ще пару місяців тому ніхто і подумати не міг, що можна зробити електрокар дешевше 35 тисяч доларів або все ж таки це можливо?

Шевроле Болт

Анонсований і показаний на виставці в Лас-Вегасі нещодавно Шеві Болт від Генерал Моторс просто вразив усіх. Відмінний концепт, дизайн, функціональність точно не гірше ніж у Моделі 3 і все це за 30 тисяч доларів! Те, про що говорили роками, про неможливе здешевлення вартості електрокарів, про несерйозність реального поширення екологічного транспорту, лобіювання та вбивання людям однієї думки — цього не буде і бути не може… і ось, нате вам, ціна ще нижча за «граничну». За рахунок чого вона нижче – каверзи немає і секрету теж, GMC на відміну від тієї ж Тесли компанія велика, велика, та ще й зі зв’язками. Майже все, що є в цьому авто з електроніки, буде поставлятися партнерами від LG. Але виробництво планується тільки трохи раніше Моделі 3, наприкінці поточного року. Цей концепт, та ще й з такою ціною, на тлі практично недоступної Тесли цілком можливо стане тим самим масовим електрокаром, чи йому є чому повчиться у Ніссан?

Ніссан Ліаф

Найдорожчий (близько 38 тисяч доларів), найраніший, з найменшим пробігом (приблизно на 70км менше ніж у вищеописаних конкурентів) і… найпопулярніший! Поки Тесла накопичувала гроші, а великі виробники висміювали саму ідею масових електрокарів – Nissan просто брали і випускали Leaf. З початковим пробігом всього в 170 км, з купою не зручностей і не зовсім малою ціною, з відсутньою розвиненою електро-інфраструктурою … люди його купували і купують зараз. На даний момент, це електрокар, що найбільше продається в світі, але фактично, він не заслужив ще звання «масового». Усього було продано лише 200 тисяч «Нісанів». Але сам по собі цей електрокар став сигналом у рішучості східних автовиробників серйозно займатися електророзробками.

Прогнози та очікування

Очевидно, всупереч усім очікуванням і першому анонсу, Тесла Модель 3 не стане тим самим першим масовим електрокаром, хоч і вже обігнав у 2 рази на замовлення поточного лідера Ніссан Ліаф. Сам же Ліаф випускається вже протягом 5 років, і хоч він модернізувався, йому мало що є запропонувати покупцям зараз, але й не виключено, що на сході вже готують щось новеньке публіку. Лідерство ж зараз безсумнівно дістається Шеві Болт. Партнерство з LG явно було правильним стратегічним перебігом. Так що можна вже з наступного року, всюдисущі Ліафи почнуть змінювати нові Шеві Болт.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *