У Британії вивчили статистичні дані ремонтів машин за три роки. Дослідники з’ясували, що шини та диски на електромобілях вимагають ремонту частіше, ніж на таких авто з ДВС.

Часті пошкодження коліс

Рятувальники на дорогах міста Ліверпуля проаналізували причини викликів з 2018 року. З’ясувалося, що власники машин з електродвигунами більш ніж у 35% випадків звертаються за допомогою через пошкодження коліс. Це пробиті шини, погнуті диски. Проблема повної розрядки акумулятора турбувала рідше водіїв електрокарів.

Можна порівняти ці цифри з даними щодо автомобілів з ДВС. Наприклад, тут водії викликали екстрену допомогу через пошкодження коліс лише у 18 відсотках випадків. Щоб знизити кількість позаштатних звернень за допомогою, водію треба не лише навчитися керувати авто, а й уміти стежити за його технічним станом.

Працівники Ліверпульської служби з’ясували дві основні причини звернень власників електрокарів у зв’язку з пошкодженнями коліс:

  • Вага електричних машин перевищує масу інших авто іноді вдвічі, оскільки важка батарея збільшує загальну вагу, а значить і навантаження на чотири колеса.
  • Відсутність запасного колеса. Виявляється, запаска передбачена тільки в деяких електрокарах. Більшість із них не має такої комплектації.
  • Виходить, що власники електромобілів не зможуть самостійно впоратися із проблемою проколу колеса на дорозі. Тому навіть у такій ситуації доведеться викликати професійних рятувальників.

Про проблему із шинами вже відомо виробникам таких комплектуючих. Вони почали працювати над створенням нових моделей, які використовуватимуть лише в електрокарах. Наприклад, Continental вже презентували шини HL, які мають витримувати високе навантаження. Виробники обіцяють, що проблема постійних пошкоджень коліс в електромобілях скоро залишиться в минулому, оскільки інноваційні рішення не забаряться.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *