Друк автозапчастин на 3D-принтерах вже не новинка. Часто на цьому новому устаткуванні будують бізнес та приймають замовлення на запчастини для будь-якого авто. Проте досі провідні автоконцерни неохоче впроваджували таку технологію на своїх заводах. Компанія Volkswagen була готова до нових технологій та обладнала спеціальними 3D принтерами свій завод у Вольфсбурзі, запустивши виробництво деталей для кузова.
Технологічні нюанси друку металевих автозапчастин
Зазвичай технологія друку автозапчастин передбачає методику лазерного спікання. Вона у тому, що під впливом високих температур металевий порошок розплавляється, утворюючи рідку масу. Потім пошарово створюється модель необхідної деталі. Компанія Volkswagen обрала інший метод під назвою багатострумене моделювання 3D друку.
Технологія багатоструменевого моделювання має ряд переваг:
- Точність побудови, деталізація запчастини до 32 мікронів.
- Швидка швидкість виготовлення виробу.
- Формування деталі із металевого порошку.
- Використання клею як сполучного компонента.
- Низькі витрати виробництва.
- Вага деталі менша, ніж деталь, виконана з листа сталі.
3D принтери були куплені у компанії HP, а технічне обслуговування вироблятиме компанія Siemens, яка якраз і розробила технологію розміщення деталей у камері збору виробів. Така компактна розкладка збільшує кількість вироблених деталей за один сеанс друку. На заводі у Вольфсбурзі встановили тринадцять принтерів для пластикових та металевих деталей. Обсяги виробництва зростуть до ста тисяч на рік вже за п’ять наступних років.
Компанія стала єдиною на ринку виробництва авто, яка використовує таку технологію. Незважаючи на довгу підготовку до відкриття виробництва (близько п’яти років) та величезну вартість вкладень (понад десяток мільйонів євро), компанія вважає це вигідною інвестицією. Окупність виробництва не викликає сумнівів, а керування машиною буде таке ж надійне.