Згідно з постановою Кабміну, яка була прийнята в середині лютого 2021 року, запроваджено процедуру реєстрації нових транспортних засобів. Таку можливість зараз мають виробники, дилерські центри та автосалони. Отримати номерний знак та реєстраційні документи можна на місці відразу після покупки.

Особливості оформлення

Після закінчення курсів водіїв та отримання прав часто постає питання про покупку авто. Майбутнім власникам потрібно знати, що тепер процес реєстрації нового транспортного засобу може здійснювати менеджер фірми-продавця за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Надані покупцем документи вносять до єдиного державного реєстру транспорту. Після цього співробітник сервісного центру здійснює підтвердження операції, де використовує свою КЕП. Після завершення процедури менеджер салону видає власнику свідоцтво про реєстрацію авто та номерні знаки.

Брати участь у держреєстрації транспортних засобів дозволяється підприємцям будь-якої форми власності, якщо вони займаються оптовою або роздрібною реалізацією автомобілів та перебувають на обліку у центрі МВС. Щоб отримати доступ до цієї функції, суб’єкт господарювання має пройти такі етапи:

  • Отримати доступ до Національної автоматизованої інформаційної системи МВС.
  • Подати до Головного сервісного центру (ДСЦ) заяву разом із реєстраційними документами.
  • Навчитися навичкам використання спецпрограм та ознайомитись з порядком надання послуг.
  • Укласти договір, отримати відповідні бланки та номери.

Ознайомитись із докладним переліком документів можна на сайті ДСЦ. Нещодавно в Україні відбулися зміни принципу видачі номерних знаків. Тепер, не відіграє ролі прописка водія – авто реєструють лише за місцем розташування сервісного центру.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *