Міністерство внутрішніх справ України вирішує актуальне завдання щодо покращення комунікації. Пройшла презентація трьох нових online послуг. Ці послуги розроблялися і впроваджувалися для людей під гаслом «швидко і зручно». Мета – зробити так, щоб державні якісні послуги були зручні для кожного.
Нові сервіси – доступна комунікація та корисна інформація
Прямо з дому або через смартфон можна дізнатися про те, на що раніше ви витрачали значний час:
- Калькулятор, який був тільки в інфобоксах, тепер працює в режимі online на сайті міністерства. Він розрахує вартість реєстрації транспорту, покаже податки та збори.
- Номерні знаки у наявності. Сервіс також можна використовувати в інфобоксах та online. Це зручно, оскільки він показує, у якій ТСЦ зручно записатися щоб одержати бажаного номерного знака. Online-перевірка виконується для будь-яких комбінацій, не лише платних.
- QR-код, в якому міститься інформація про ТСЦ МВС. Тут є всі контактні дані – адреса центру, телефони, години обслуговування населення. Також є довідкова інформація – списки документів для отримання різних послуг, номери рахунків для їх оплати.
Всі ці нововведення спрощують контакт із клієнтом, економлять час, підвищують якість обслуговування.
Диджиталізація у всіх сферах полегшує наше життя. Для Міністерства внутрішніх справ вона також стоїть на одному із перших місць. На сайті ПММ МВС вже розміщено не лише корисні онлайн-сервіси, але й найактуальніша інформація: новини європейських партнерів, послуги «перевірка документів», «обмін документів», тести на знання правил дорожнього руху, інформація про автокурси, рекомендації, законодавчі документи. Величезний обсяг інформації перетворюється на систематизовану базу даних, оскільки у такому вигляді її легше використовувати у роботі.