У Київській адміністрації заявили про збільшення кількості працівників паркувальної інспекції. У планах Департаменту транспортної інфраструктури міста покращення навчання та підвищення якості роботи цих співробітників.
Чим обґрунтовано рішення?
Глава Департаменту повідомляє, що зараз кількість евакуаторів перевищує робочий потенціал інспекторів із паркування. За одним співробітником закріплено не лише велику локацію з кількох вулиць, а й до 6 машин на цю місцевість. Тому столичне керівництво дійшло висновку про необхідність збільшення штату паркувальних інспекторів.
До обов’язків працівників входить виклик евакуатора у разі створення перешкоди для руху та видача постанови про порушення. Інспектори часто переміщаються на самих евакуаторах, оскільки не мають службового авто. Відповідно до цього назріла необхідність збільшення кількості працівників приблизно вдвічі.
З 2019 року для забезпечення належного порядку на вулицях міста залучили представників приватного бізнесу, оскільки не вистачає комунальна техніка для евакуації порушників. З 8 фірм, що надають послугу евакуації, 6 – приватні. Однак, якщо комунальні служби зможуть придбати потрібну кількість одиниць техніки для обслуговування парковок – співробітництво з приватниками мінімізують.
На автокурсах учням треба ознайомитись із причинами евакуації:
- якщо автомобіль залишено за 30 м до зупинки громадського транспорту (враховуються обидві сторони);
- створення перешкоди для руху ближче 10 м від перехрестя, переходу чи виїзду із двору;
- якщо машина стоїть на смузі для руху маршрутних транспортних засобів, тротуарах, острівцях безпеки або велосипедних доріжках.
Роботу київських паркувальних інспекторів нещодавно вивчили журналісти та дали співробітникам найкращу оцінку. Розслідування показало, що інспектори частіше відправляють авто на евакуацію, ніж виписують ухвалу.